fredag 20 november 2015

20 November

Hejsan Allihopa :)

Idag har jag varit hemma hos min faster & hälsat på :)
Hade även med mig massor med Lussekatter till henne som hon ville ha.
Tyvärr så glömde jag att ta kort på dom, men får förhoppningsvis ett imorgon :)

Sedan var jag iväg & hämtade min lilla tjej <3
Hon blev så glad när jag kom, åh de va så skönt att krama henne igen!

Imorgon blir det nog att baka en tårta eller något annat gott ! :)
Fick en Mycket glädjande nyhet förut så.
Så då blev jag superglad & kände att jag ville fira lite :D

Någon som vet någon god fyllning i tårta?
Är lite sugen på att testa något nytt..
Vanligtvis brukar det bli Vaniljkräm med mosad banan..
Så Skriv gärna vad ni brukar ha i :)

Här kommer en bild på min senaste tårta iallafall :)
Blev ganska sent på natten, så orkade inte anstränga mig så mycket som jag velat.
Men God var den & dottern blev nöjd <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar